Fast and Good
Kto powiedział, że „street food” to "fast-food"? Dziś zjedzenie najlepszej pizzy w okolicy w "food trucku" jest bardziej popularne niż 7-daniowa kolacja w pięciogwiazdkowym hotelu. I nie raz równie smaczne!