Parov Stelar
Parov Stelar nie tylko stworzył nowy gatunek muzyczny – uczynił z niego formę sztuki. Jako ojciec electro swingu austriacki producent od dwóch dekad łączy glamour lat 20. z rytmami przyszłości. W intymnej atmosferze Baloise Session jego muzyka staje się szczególnie imponująca.