Summerjam 2025
Reggae, dancehall i afrobeats - oto karaibskie wibracje na Summerjam 2025. Przed nami drugi dzień pełny muzyki, miłości i pozytywnej energii tuż przy Fühlinger See w Kolonii. Pozycja obowiązkowa dla każdego, kto kocha ducha reggae!