Zobacz ARTE Reportage Hongkong: demokracja w agonii
Marcel Mettelsiefen towarzyszył rodzinie Kasmouss i jej czwórce dzieci w ucieczce z bombardowanego Aleppo i wędrówce do Niemiec. Dziś wraca, sprawdzić, jak przez dekadę potoczyły się jej losy.