Clara CuvéTime Warp 2025
Niemiecka DJ-ka i producentka powraca do Mannheim wraz ze swoim jubileuszem - na scenie techno jest obecna już dekadę, aby zagrać jeden ze swoich charakterystycznych, międzygatunkowych setów. Niezależnie od tego, czy jest to szybkie groovy techno, czy breakbeat, jungle i hardcore, Cuvé zawsze zapewnia dynamiczny show.