Jukka-Pekka SarasteZ Orkiestrą Filharmonii Helsińskiej
W ramach serii "One Place - One Work" V Symfonię Jeana Sibeliusa możemy usłyszeć w miejscu jej historycznej premiery - w Helsinkach. Premierę tę poprowadził niegdyś sam kompozytor. Tym razem główny dyrygent - Jukka-Pekka Saraste - poprowadzi Helsińską Orkiestrę Filharmoniczną.