Monika, niemiecka kuratorka sztuki i Joseph, czekający na legalizację pobytu w Niemczech kongijski handlarz diamentami, spotykają się przypadkowo we Frankfurcie. Znajomość przeradza się w romans, a potem w zakochanie. Ale czy to uczucie rozwinie się w miłość, która przetrwa wszystko, czy górę wezmą różnice kulturowe i skomplikowana prawnie i społecznie rzeczywistość?