Londyn, druga połowa XIX wieku. W londyńskim środowisku skupionym wokół Prerafaelitów pojawia się przybyły z Portugalii Charles Augustus Howell. Jako sekretarz wybitnego krytyka sztuki Johna Ruskina, szybko staje się ważną postacią wśród artystów i kolekcjonerów. Okazuje się jednak, że jest nie tylko świetnym marszandem, ale również przebiegłym oszustem i manipulatorem.