Jacob Collier
Artysta z Barcelony stał się odnoszącym sukcesy wokalistą popu w Europie dzięki takim hitom jak "El Mismo Sol". Z 80 złotymi i platynowymi płytami i ponad 6 mld odtworzeń w streamingu, Alvaro Soler pokazuje swoją wszechstronność podczas Baloise Session.