Robert Plant i Suzi Dian
Jacob Collier - nazwany przez "New York Times" Mozartem pokolenia Z - to wszechstronny multiinstrumentalista i producent tworzący różnorodne gatunkowo muzyczne krajobrazy. Jego interaktywne występy na żywo są nieprzewidywalne i elektryzujące. Z sześcioma nagrodami Grammy i 12 nominacjami, ten sukces jest świadectwem jego niezwykłego talentu.