Natalie ImbrugliaBaloise Session 2024
Australijka Natalie Imbruglia zaczynała swoją karierę w serialu telewizyjnym, zanim w 1997 r. zdobyła międzynarodową popularność utworem "Torn". Dalej było równie dobrze - "Shiver" i album "White Lilies Island". Jednego też z pewnością nie można jej odmówić - wie, jak zabrać słuchacza w prawdziwą emocjonalną i muzyczną podróż...