Jacob Collier
Robert Plant, legendarny wokalista Led Zeppelin, prezentuje nowy projekt podczas Baloise Session - "Saving Grace" z Suzi Dian, swoistą eksplorację folku, americany i bluesa. Plant zawsze poszukiwał nowych muzycznych inspiracji, teraz wraz z Dian eksploruje łagodniejsze, akustyczne brzmienia.