Jacob Collier
Sophie Ellis-Bextor to gwiazda, która popularność zdobła spektakularnie - zaledwie jednym singlem, "Groovejet (If This Ain't Love)". Jej - bardzo charakterystyczna - mieszanka electropopu, dance i indie z elementami disco idealnie wpasowała się w klimat lat 2000. Hity takie jak "Murder On The Dancefloor", "Me and My Imagination", "Get Over You" czy "Heartbreak (Make Me a Dancer)" szturmem podbiły listy przebojów na całym świecie.