Robert Plant i Suzi Dian
Seal, wokalista o aksamitnym barytonie, rozpoczął karierę jako muzyk wbrew swojemu ojcu. I stał się supergwiazdą dzięki "Crazy" i "Kiss from A Rose" i z ponad 30 mln sprzedanych albumów i czterema nagrodami Grammy. Po przerwie związanej ze zdrowiem powrócił na Baloise Session 2024 ze standardami jazzowymi.