Podróże ze smakiem
Właściwościami aloesu zachwycała się już Kleopatra. Dziś znany jest przede wszystkim jako składnik kosmetyków, ale można go wykorzystywać również w kuchni? Cały? Nie, jadalny jest tylko żel z liści aloesu, który można dodawać do napojów, robić z niego wegetariańskie burgery lub kawior.