Friedrich Merz: nowy kanclerz Niemiec?Kim jest lider CDU?
Friedrich Merz, prawnik z wykształcenia, w niemieckiej polityce jest obecny od lat 90. Kilka razy ocierał się o przywództwo CDU, jednak nigdy nie był tak blisko wyborczego zwycięstwa, jak dziś.