Różowy księżyc
W czasie rodzinnego obiadu Jan, energiczny 74-latek, oznajmia znienacka, że za kilka miesięcy, po swoich 75 urodzinach, chce umrzeć. Jego dzieci, Ivan i Iris, przyjmują tę wiadomość z niedowierzaniem, rozpaczą i gniewem. W odróżnieniu od brata, Iris nie chce zaakceptować woli ojca i próbuje skłonić go do zmiany decyzji. Czy można pogodzić się z myślą o dobrowolnym odejściu ukochanej osoby?