Czarny kamień
Ekipa dokumentalistów kręcąca film o „znikających” urzędnikach, którzy po zatrudnieniu nie pojawiają się w pracy, dociera do matki jednego z nich. Pani Haroula niepokoi się o syna, a kiedy zostaje on oskarżony o oszustwo, wraz z drugim, niepełnosprawnym synem, postanawia go odnaleźć i oczyścić dobre imię rodziny. Jednak odkrycie prawdy i powrót Panosa są dla niej dosłownie zabójcze.