Amanda
24-letnia Amanda, wraca z Paryża w rodzinne strony we Włoszech. Jej zamożna rodzina prowadzi tam sieć aptek. Mimo, że dziewczyna marzy o bliskości, nie potrafi nawiązać żadnej ciepłej relacji, nawet ze swoją rodziną. Kiedy matka przypomina jej o Rebece, przyjaciółce z dzieciństwa, Amanda postanawia za wszelką cenę ją odzyskać.