Agathe, Solange i ja
Młoda aktorka Agathe, po śmierci swojej babci - malarki i pisarki Solange - odkrywa jej spuściznę i nieznane historie z życia. W tej podróży w przeszłość towarzyszy jej dawna przyjaciółka, dokumentalistka Louise. Stare filmy, zdjęcia, zapiski i prace Solange przeglądane przez Agathe i Louise tworzą nie tylko pasjonującą historię rodzinną, ale też opowieść o przemijaniu i przyjaźni.