"Oratorium na Boże Narodzenie" Bacha
"Messa da Requiem" Giuseppe Verdiego to bodaj najpopularniejsza msza żałobna, jaka kiedykolwiek powstała. Dramat, rozpacz, intymność i odkupienie - dzieło kompozytora, który wiedział, jak tworzyć, by poruszać publiczność. Utwór został wykonany w papieskiej bazylice św. Pawła za Murami, gdzie - według tradycji - został pochowany św. Paweł.