Milky ChanceSuperbloom Festival 2024
Milky Chance - niemiecki duet z Kassel - zyskał międzynarodową sławę w 2013 r., kiedy hitem "Stolen Dance" wdarł się na szczyty list przebojów. Z kilkoma albumami, w tym "Blossom" i "Mind the Moon", na koncie, koncertują na całym świecie i grają na największych festiwalach. To właśnie ich unikalne brzmienie - mieszanka indie, folku i elektronicznych beatów - zapewniła im wielki sukces.