Max Emanuel Cenčić i Les Talens LyriquesFestiwal Oper Barokowych w Bayreuth 2024
Od czasu założenia Festiwalu Oper Barokowych w 2020 r., Bayreuth stało się międzynarodowym centrum muzyki barokowej. Festiwal pełen wspaniałości, uhonorowany został nagrodą Oper!Award. Tym razem na scenie zobaczymy - i usłyszymy - dyrektora artystycznego Maksa Emanuela Cenčića, który spontanicznie zastąpił sopranistkę Annę Prohaską, która niespodziewanie zachorowała. Kontratenor rusza śladami Senesino, jednego z najsłynniejszych kastratów epoki baroku. Program przygotował w zaledwie sześć godzin.