Núria Rial i Fahmi AlqhaiFestiwal Oper Barokowych w Bayreuth 2024
Sebastiánowi Durónowi - jak nikomu innemu - udało się połączyć włoską operę, która zdominowała niemal całe europejskie życie muzyczne okresu baroku, z pasją hiszpańskiego folkloru. Podbił madrycki dwór, choć wielokrotnie zarzucano mu, że komponuje zbyt włosko. I to właśnie za nagranie jego muzyki katalońska śpiewaczka Nuria Rial i genialny hiszpański gambista Fahmi Alqhai otrzymali nagrodę Opus Klassik. Wraz z zespołem Accademia del Piacere wykonają nagrodzoną muzykę na Festiwalu Oper Barokowych w Bayreuth 2024.