Sandrine Piau i Les Talens LyriquesFestiwal Oper Barokowych w Bayreuth 2024
Od czasu założenia Festiwalu Oper Barokowych w 2020 r. Bayreuth stało się międzynarodowym centrum muzyki barokowej. Feta została doceniona nagrodą Oper! Award. Dyrektor artystyczny Max Emanuel Cenčić zaprosił - jak co roku - międzynarodowe gwiazdy. Wśród nich jest francuska sopranistka Sandrine Piau, która wykona frywolne kantaty o Świętym Mieście. W końcu w barokowym Rzymie nie zawsze było święcie i pobożnie. Pikantne kantaty Haendla, Scarlattiego i francuskiego kompozytora Michela Pignoleta de Montéclair mówią same za siebie.