Mongolia: Droga Orła
U podnóży Ałtaju żyją kazachscy koczownicy. Rytm ich życiu nadają pory roku i potrzeby hodowanych stad. Od wieków zajmują się też polowaniem z towarzyszeniem orłów. Coraz więcej młodych chłopaków wybiera miejskie życie, zmiany klimatu coraz mocniej wpływają na step. Nowymi strażniczkami Drogi Orła stają się dziewczyny, takie jak trzynastoletnia Aytuulgun, która pod okiem ojca trenuje z orłami.