Light in BabylonFestiwal Bardentreffen w Norymberdze
Michal Elia Kamal tworzy w Stambule. Łączy turecką muzykę ludową, irańskie dźwięki i melodie sefardyjskich Żydów. Wraz z Band Light in Babylon śpiewają po hebrajsku, turecku, persku i arabsku. Pośród napływających smutnych i przerażających wiadomości z Bliskiego Wschodu jest to bardzo potrzebny nam wszystkim promyk nadziei.