Crucchi GangFestiwal Bardentreffen w Norymberdze
Wszystko zaczęło się od nieco dziecinnego pomysłu, który pojawił się podczas pandemii. Nikt - łącznie z jego autorami - nie mógł sobie wyobrazić, że w ciągu zaledwie jednego lata stanie się sukcesem. Członkowie The Crucchi Gang śpiewają swoje piosenki po włosku, mimo że są Niemcami, i tworzą italo-pop z lat 70. i 80. ubiegłego wieku, który zachęca po prostu do relaksu i dobrej zabawy. Ich dźwiękom, przed którymi nie sposób uciec, nie oparły się m.in. Sophie Hunger i Clueso.