La Delio ValdezFestiwal Bardentreffen w Norymberdze
47. Festiwal Bardentreffen w Norymberdze oficjalnie otwarty i od razu mocny start z La Delio Valdez. Wybuchowa fuzja cumbii, muzyki andyjskiej, salsy, ska i reggae w wykonaniu zespołu, który powstał 16 lat temu w Buenos Aires, nie pozostawi nikogo obojętnym - nogi same rwą się do tańca.