Zobacz Andrea Oliva Zurich Street Parade 2024 90 min Zobacz program
Monolink to piosenkarz i autor tekstów oraz producent muzyki elektronicznej. Dla wielu może to brzmieć jak dwa bardzo różne oblicza współczesnej kultury muzycznej - co z kolei sprawia, że Monolink jest fascynującą postacią, ponieważ jest i jednym, i drugim. Zyskał wielką popularność dzięki występom na najważniejszych międzynarodowych festiwalach i debiutanckiemu albumowi "Amniotic".