Koniec Partii Pracujących Kurdystanu
Teo Nieto pokonuje rocznie 50 000 kilometrów. Raz w tygodniu ten hiszpański ksiądz odwiedza samochodem 43 wioski Aliste i wizytuje parafian. To część pustej Hiszpanii, szybko wyludniającego się regionu.