Hiszpania: nostalgia za dyktaturą
Młodych Niemców do myślistwa przyciąga potrzeba obcowania z naturą oraz chęć etycznego pozyskiwania mięsa – dla wielu z nich łowiectwo jest lepszym wyborem niż hodowla przemysłowa. Wśród myśliwych jest coraz więcej osób z miast oraz kobiet. Jak pod ich wpływem zmienia się niemieckie środowisko myśliwych?