Avishai Cohen Trio
Tradycje powinny być zachowane i kontynuowane - dokładnie to robi Seun Kuti, najmłodszy syn twórcy afrobeatu Feli Kutiego. W wieku zaledwie 12 lat dołączył do Egypt 80, zespołu swojego ojca. Od jego śmierci w 1997 r., Seun jest kontynuatorem politycznego (Fela był działaczem na rzecz praw człowieka) i muzycznego dziedzictwa jako saksofonista i perkusista.