Avishai Cohen Trio
Malika Tiroliens, urodzona na Gwadelupie Francuzka, z nieokiełznaną kreatywnością i tryskającą energią wnosi na scenę soul, hip-hop, R&B i jazz - mieszankę, którą sama określa jako "high soul", i wzbogaca festiwal w Leverkusen o kolejny muzyczny klejnot.