Zobacz Jewgienij Kisin W programie: Chopin, Gershwin i Berg 44 min Zobacz program
Lucerneńska Orkiestra Festiwalowa pod batutą Riccarda Chailly'ego kontynuuje swoją podróż śladami Rachmaninowa nad Jeziorem Czterech Kantonów. Program obejmuje część Symfonii d-moll, Tańce symfoniczne (op. 45) i Scherzo d-moll. W centrum uwagi: wschodząca gwiazda i cudowne dziecko świata muzyki klasycznej - Aleksander Małofiejew, który wykona I Koncert fortepianowy fis-moll (op. 1).