Riccardo Muti i "Msza uroczysta" Beethovena
Uznana łotewska organistka Iveta Apkalna i Łotewski Chór Państwowy przygotowali program, który płynnie łączy wielką klasyczną muzykę organową z utworami współczesnymi, dzięki czemu majestatyczny dźwięk organów z ryskiej katedry jest słyszalny w całej krasie. Program koncertu obejmuje utwory Bacha (Fantazja G-dur BWV 572 oraz Komm, süßer Tod, komm selge Ruh), Brittena (Te Deum in C), Elgara (Lux aeterna), Purcella (Hear my prayer, O Lord) i Liszta (Fantazja i Fuga g-moll Bacha), a także Gardinera (Evening Hymn) i Kalējsa (Lūgšana).