Inland
Młody chłopak wraca do domu po pobycie w szpitalu psychiatrycznym. Jego ojciec (Mark Rylance) robi wszystko, by ułatwić mu adaptację do codzienności. Jednak wspomnienia o zaginionej bez wieści matce, nie dają chłopakowi spokoju. Oniryczny debiut fabularny brytyjskiego reżysera Fridtjofa Rydera, to na wpół ludowa baśń o tajemnej mocy natury, na wpół thriller osadzony w scenerii angielskiej prowincji.