Hiszpania: uprawy w rękach gigantów
Przyszłość rolnictwa to jeden z gorących tematów nadchodzących wyborów europejskich. Problemy sektora doskonale widać w Hiszpanii: tradycyjni rolnicy mają trudności z utrzymaniem się na rynku, który staje się coraz bardziej zdominowany przez wielkie fundusze inwestycyjne. Ich obecność wywindowała ceny gruntów tak, że są one już niedostępne dla przeciętnego hiszpańskiego rolnika.