Praga w sidłach masowej turystykiMisjonarz
Początek XX wielu. Wielebny Charles Fortescue po 10-letnim pobycie na misji w Afryce wraca do Anglii. Liczy, że w nagrodę otrzyma jakieś urocze wiejskie probostwo, co pozwoli mu ożenić się z młodziutką Deborą. Jednak biskup Londynu powierza mu zupełne inne zadanie – Charles ma założyć przytułek dla londyńskich „ulicznic” i nawrócić je na dobrą drogę. Kiedy finansową pomoc oferuje mu Lady Ames, sprawy przybierają niespodziewany obrót. W rolach głównych występują Michael Palin i Maggie Smith.