Litwa: referendum o podwójne obywatelstwo
Jakie nastroje panowały w Litwie przed wyborami prezydenckimi i referendum o podwójne obywatelstwo? Dla tego niewielkiego bałtyckiego kraju bliskość Rosji jest realnym zagrożeniem. Wielu osób utożsamia kwestię obywatelstwa z gwarancją bezpieczeństwa narodowego.