Zobacz Machine Head Hellfest 2024 88 min Zobacz program
Związek Franka Cartera i The Rattlesnakes zaowocował albumem "Blossom" zaledwie kilka miesięcy po ich pierwszym spotkaniu. Carter pokazuje na nim, że jest u szczytu swoich twórczych możliwości. Muzyka Brytyjczyka waha się między hałaśliwą a melodyjną, są ballady i blues. A w tym wszystkim wierność punkowi. W towarzystwie Rattlesnakes, Frank Carter naprawdę daje czadu na scenie. Były członek zespołów Gallows i Pure Love w pełni wykorzystuje swój głos i instrumenty. Uwalnia energię tak, jakby każdy występ był jego ostatnim - i ten koncert na Hellfeście nie jest wyjątkiem!