Zobacz Machine Head Hellfest 2024 92 min Zobacz program
Megadeth - wielcy mistrzowie thrash metalu - urządzają hardcorową ucztę na Hellfest. Elektryzujący koncert z ponadczasowymi hitami - jeden po drugim.