Kirył Sołowiew, przedsiębiorca cyfrowy z TallinaEuropejczycy innego pochodzenia
Kirył Sołowiew ma 46 lat i pochodzi z Moskwy. Jest współzałożycielem firmy specjalizującej się w sprawdzaniu poprawności dużych plików tłumaczeń. Firma mieści się w Tallinie, dokąd po rosyjskiej aneksji Krymu w 2014 r. regularnie przyjeżdżał i gdzie w 2020 r. postanowił osiąść na stałe. Dobrze znając realia życia poza Unią Europejską, Kirył jest jej wielkim entuzjastą.