Lekarz z LampedusyRozczarowanie paktem migracyjnym
Pietro Bartolo jest lekarzem z Lampedusy, który przez 30 lat udzielał pomocy migrantom przybywającym na wyspę. Dokumentował także ich historie, wskutek czego powstały książki i film dokumentalny. W 2019 r. Pietro został europosłem, by działać na poziomie polityki, ale negocjacje paktów migracyjnych i ich ostateczny kształt gorzko go rozczarowały.