Malick Ceesay, gambijski sprzedawca lodówEuropejczycy innego pochodzenia
Malick Ceesay miał 16 lat, kiedy po 6-miesięcznej podróży dotarł z Gambii do Palermo. Dziś, już dobrze zintegrowany, prowadzi lodziarnię i oprowadza turystów po mieście w oczekiwaniu na prawne uregulowanie swojego statusu. Marzy o zostaniu fotografem i podróżowaniu, jednak Włochy pod rządami prawicowego rządu Giorgii Meloni procedury stają się coraz bardziej restrykcyjnie.