Słowacja: co dalej z walką z korupcją?
6 kwietnia słowackie wybory prezydenckie wygrał populista Peter Pellegrini. Nowy prezydent jest blisko związany z rządem i istnieje duże ryzyko, że ułaskawi polityków, którzy zostali skazani za korupcję. To dlatego dla Słowacji tak ważny jest powrót do dziennikarstwa śledczego – spuścizny zamordowanego Jána Kuciaka.