Ion Bunescu, przedsiębiorca francusko-mołdawskiEuropejczycy innego pochodzenia
Mieszkają na terenie Unii Europejskiej od kilku lub kilkudziesięciu lat i łączy ich jedno: wszyscy są migrantami znającymi realia życia poza tą wspólnotą. Dla Iona Bunescu, 32-letniego francusko-mołdawskiego przedsiębiorcy, Unia Europejska to nie tylko przestrzeń swobodnego rozwoju gospodarczego, ale też gwarant prawa chroniącego m.in. przed korupcją, wciąż panującą w jego rodzimej Mołdawii.