Beckenbauer. Ostatni CesarzZłoty wiek
U szczytu swej kariery, Franz Beckenbauer występuje na mistrzostwach świata w swoich rodzinnych Niemczech w 1974 roku. Na drodze do tytułu mistrzowskiego staje reprezentacja NRD, a atmosfera w zachodnioniemieckiej reprezentacji jest napięta – Beckenbauer jest w centrum konfliktu finansowego ze związkiem piłkarskim.