Średniowieczne kanały irygacyjne ratunkiem przed suszą w Andaluzji
Przez wieki acequias rzeźbiły krajobraz Andaluzji. Te kanały irygacyjne zostały zbudowane w IX wieku przez Maurów w całej południowej Hiszpanii. Zniszczone przez ekspansywne rolnictwo, są teraz stopniowo odtwarzane w ramach walki z nasilającą się suszą. W ciągu 10 lat odbudowano 50 km, dzięki czemu woda powróciła tam, gdzie jej brakowało. Czy te średniowieczne systemy nawadniania uratują Andaluzję przed skutkami zmian klimatycznych?