Marx Can Wait
Blisko 50 lat po śmierci brata-bliźniaka, Marco Bellocchio – jeden z najważniejszych twórców włoskiego kina – zbiera swoją rodzinę, by wspomnieć Camillo, Z rozmów z pozostałą czwórką rodzeństwa, siostrą byłej dziewczyny Camillo, psychiatrą i księdzem, Marco rekonstruuje obraz straconego życia. Ten intymny dokument sięga w głąb rodzinnych wspomnień, przeplatając je wątkami narracyjnymi, które przewijają się w całej twórczości tego reżysera.